Sekce REKLAMACE

 

Jak správně postupovat při reklamaci

Vyplňte reklamační formulář, který naleznete níže v příloze. Vyplňte všechny důležité informace, které potřebujete pro bezproblémové vyřízení reklamace. Závadu popište co nejpodrobněji.

Formulář pro vytištění naleznete ZDE .

Tento formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží.

Spolu s protokolem reklamovaného zboží doporučujeme přiložit i kopii daňového dokladu - faktury. Komunikace se tak výrazně urychlí.

Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě

Pokud jste spotřebitel, máte podle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 kalendářních dní od převzetí zboží. Tato možnost platí i pro objednávky s osobním odběrem. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit prostřednictvím formuláře, a to odstoupením od smlouvy a následným zasláním zboží na adresu PRO Caffé s.r.o., Slovanská alej 2669/24b. 326 00 Plzeň. Pečlivě prosím zabalte vrácené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Peníze za vrácené zboží budou převedeny na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od okamžiku odstoupení od smlouvy, avšak ne dříve, než obdržíme vrácené zboží, nebo než prokážete, že jste zboží odeslali zpět. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na náklady kupujícího. Poštovné za zaslání zboží zpět obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Zboží odesílejte na adresu naší provozovny:

PRO Caffé s.r.o.

Slovanská alej 2669/24b.

326 00 Plzeň

  • Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, může být zasláno zpět.
  • Zboží můžete reklamovat také přímo v naší provozovně.
  • Zásilku posílej dopravcem s osobním doručováním. Zásilkovnou prosím balíček neposílejte.

Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Na zpracování reklamace máme 30 dní od doručení - O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.

O průběhu reklamace se můžete informovat e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Kontakt

Odebírat newsletter

Neplatný vstup

Neplatný vstup